21 Temmuz 2011 Perşembe

HOŞGELDİN BEBEK KURABİYELERİ




Yine Ankara'dan bana ulaşan sevgili Yasemin hanım yeni dünyaya gelecek olan torunu için kurabiyeler istedi.Fakat minik prenses dünyaya gelmek için biraz acele edince çok teleşlı bir koşturmaca başladı neyse ki zamanında bitirirp kargoya verebildim.İnsanın kızlarının olması ne kadar güzel bir şeymiş bir kez daha fark ettim:))Kızlarım olmasa bu kadar kısa sürede mümkün değil yetiştiremezdim.Kurabiyeler 50 adet zencefil-tarçın aromalı yapıldı.Bebeğin adı daha belli olmadığından biz de hoşgeldin bebek dedik:))Tüm aileye bebeklerini güle güle sağlıkla büyütmelerini , aceleci prensese de sağlıklı,mutlu,başarılı uzun bir ömür diliyorum.

2 yorum:

  1. hoşgeldin bebek yazan yukarıdaki kurabiyelerinizin fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
  2. melike-dalgic@hotmail.com mail atarsanız ya da 05353594616 telefonumdan bana ulaşırsanız fiyat konusunda bilgi verebilirim.

    YanıtlaSil