18 Nisan 2009 Cumartesi

NİŞAN PASTASI





Çok sevdiğim arkadaşımın kızı Müge'nin cumartesi günü nişanı var pastasını benim yapmamı istediler ben de eylülün seyir defterinde bu pastayı görünce çok beğenmiştim deneme amaçlı tek katlı olarak yaptım nişan için iki katlısını yapıcam tabii beğenirlerse.Aslında kuşlarım çok acemice oldu ama fena sayılmaz değil mi?Unutmadan eylül'ün seyir defterine de(isminizi bilmediğim için böyle hitap ediyorum kusuruma bakmayın)buradan gösterdiği incelik için çok teşekkür ederim.Fikirlerinizi yazarsanız beni mutlu edersiniz....;

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Pastayı öndeden denemeniz çok iyi bir fikir keşke bende deneme yapsaydım:)zira kuşları royal icing ile yapacaktım ama güzel olmadı o yüzden şeker hamuru ile yapmıştım yine beğenmemiştim ama zaman sınırlı olduğu için de uğraşamamıştım sizin kuşlar ilk deneme için çok güzel olmuş..İsterseniz önceden değişik kuş figürleride hazırlayabilir yüzükleride yapıp bekletebilirsiniz pastayı yaptığınız gün büyük kolaylık olur size şimdiden kolaylıklar diliyorum...
    Sevgilerle
    Eylül...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sevgili eylül,pastamı beğenmeniz beni çok mutlu etti.Hep diyorum ben daha yolun çok başındayım öğrenecek çok şey var ama sizin gibi ustaların desteğiyle moraliyle daha iyi şeyler çok daha iyi şeyler yapabileceğime inancım arttı TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil