12 Kasım 2010 Cuma

BAYRAM KURABİYELERİ












Balıkesirden sevgili Gönül Hanım için daha önce de kurabiyeler yapmıştım.Gönül Hanım bu sefer de dünya tatlısı üç güzel torunu Arda,Alara ve minik Arya için onlara bayram hediyesi olarak kurabiyeler yapmamı istedi.Renk ve model seçimini bana bıraktılar ben de bayram diye cıvıl cıvıl rengarenk çalışmak istedim.Kurabiyeleri 50 adet zencefil ve tarçın aromalı yaptım.Gönül Hanım ve ailesinin ben de kurban bayramlarını en içten dileklerimle kutluyor sağlıklı,mutlu tüm aile birarada nice nice bayramlar diliyorum...Bu arada tüm dostlarımın,arkadaşlarımın ve sevdiklerimin de bayramlarını kutluyorum, biraz erken oldu ama ben aceleci bir insanım:D

2 yorum:

  1. melike ablacım yine döktürmüşsün.hepsine bayıldım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Melikecim, minikler bu tatlı kurabiyeleri görünce kimbilir nasıl sevinmişlerdir. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil