14 Ekim 2010 Perşembe

KAYA BEBEĞİN KURABİYELERİ








Daha önce de kurabiyeler yaptığım güzel prenses Arya'nın annesi Seda Hanım bu sefer de yeni doğum yapacak olan arkadaşına götürmek için istedi kurabiyelerden.Kurabiyelerin model seçimini bana bıraktı öyle güzel övgü dolu sözlerle bunu söylediki ne kadar mutlu oldum anlatamam.En çok hoşuma giden şey ''arkadaşımda yedim tadı ve görüntüsü çok güzeldi....''ya da ''arkadaşım sizi tavsiye etti''bu anlatılmaz bir duygu yaptığınız ürünlerden böylesi güzel geri dönüşümler almak:)))Çok teşekkür ediyorum Seda Hanım umarım bu sefer de kurabiyelerim sizden tam not alırlar:))Kurabiyeler 50 adet yine tarçın ve zencefil aromalı olarak yapıldı ve Balıkesir'e doğru yola çıktılar.Minik Kaya bebeğe de sağlıklı,mutlu uzun bir ömür diliyorum hoşgeldin Kaya:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder