17 Eylül 2010 Cuma

DEMİR'İN 2.YAŞ KURABİYELERİ









Uzun bir aradan sonra merhaba.Tatil bitti sonunda tekrar kurabiyelerimle, pastalarımla aranızdayım.Tatildi kızımın okul kayıtlarıydı yerleştirmesiydi derken sitemi de çok ihmal ettim tabi bu arada siparişlerimi geri cevirmek zorunda kaldım.İnşallah bundan sonra allah sağlık verirse buralardayım beklerim:))))
Balıkesir'den Feriha Hanım için daha önce de bebek mevlütü için kurabiyeler yapmıştım onları çok beğenmişler şimdi de diğer torununun doğum günü için kurabiyeler istediler.Feriha Hanım'a çok teşekkür ediyorum beğeni dolu güzel sözleri ve beni tercih ettikleri için.Demir iki yaşına basıyor annesinin isteği doğrultusun sadece mavi beyaz çalıştım.Kurabiyeler 40 adet yapıldı.Demir'e sağlıklı,mutlu nice nice yaşlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder