8 Şubat 2010 Pazartesi

SEVGİLİLER GÜNÜ KURABİYELERİ






Sevdiklerinizle mutlu,huzurlu ve sağlıklı güzel bir hafta diliyorum.Bu güzel haftaya da ancak böyle sevgi kurabiyeleri yakışır diye düşünüyorum..Kurabiyeleri çok sevdiğim komşun Canay'ın siparişi ile yaptım.Şu an da Artvin'de görev yapan sevgili eşi Uğur Bey için yapıldılar.Kalbinizdeki sevgi ,yüzünüzdeki gülücük hiç solmasın.Bende size hep böyle güzel kurabiyeler yapayım:))))Minik ev kurabiyeler Uğur Bey için yapıldı daha önce yapıp eklemeye fırsatım olmadığı için diğer modelleri de eklemek istedim onun için biraz model kalabalıklığı oldu ehh idare edelim artık...Daha sonra modelleri tek tek numaralandırıp ekliyeceğim siparişleri verirken karışıklık olmaması için iyi olacağını düşündüm...
SİPARİŞLERİNİZ İÇİN:
melike-dalgic@hotmail.com
05353594616

1 yorum: