1 Ocak 2010 Cuma

YENİ YIL PASTALARI





Yeni yılın sağlık,mutluluk,huzur ve güzel günler getirmesi dileklerimle 2010'un ilk pastalarını eklemek istiyorum.2009 benim için biraz zor birazda yeni başlangıçlar yılı oldu.Arkadaşlarımın özelliklede sevgili Canay'ın yüreklendirmesi ve desteğiyle bu işe başladım.Çok teşekkür ederim komşum tüm güzellikler seninle ve ailenle olsun,senin verdiğin moral,destek olmasa inan ben bu işin altından kalkamaz kendimde bu güveni bulamazdım.Artık kendime daha fazla güveniyor yeni yılda daha güzel şeylerle karşınıza geleceğime söz veriyorum.Lafı fazla uzattım değil mi?Gelelim pastalarımıza;hediye paketi şeklinde yapmaya çalıştığım ilk pastamı sevgili arkadaşım Canaycığım için yaptım, ikinci pastayı ise kendimiz için yaptım.İlk pasta pandispanya ve çikolatalı ganajdan oluşuyor.Kendimiz için yaptığım pastayı bu sefer kızlarımın isteği doğrultusunda kestaneli yaptım çok yumuşacık ve harika bir tadı vardı tabii yine anında bitti.

1 yorum:

  1. Canım pastaların çok cici olmuş.Yeni yılda tüm güzellikler senin olsun.

    YanıtlaSil