21 Nisan 2009 Salı

MEZUNİYET PASTASI VE KURABİYELERİ




















Küçük kızım büyüdü, genç kız oldu liseyi bitiriyor.Seneler o kadar çabuk geçiyor ki hiç bir şey anlamıyorsun.Artık okulun onlar için son birkaç günü bundan sonra üniversite sınavı için evde devam edecekler hem onlar hem de biz aileleri için çok yoğun bir dönem başlıyor.Ben de şu son günlerde onları biraz mutlu etmek az da olsa sınav stresinden uzaklaştırmak adına onlar için pasta ve kurabiye yapmak istedim ve bu pasta çıktı ortaya.Kızım Selen arkadaşlarının çok beğendiğini söyledi umarım gerçekten öyledir.Çocuklar, her ne kadar çoğunuzu çok yakından tanıma imkanım olmasa da sizleri çok seviyorum.Hepinize hayatta her şeyin üstesinden gelebilme gücü,başarı ve mutluluklar diliyorum.Hepiniz çok zeki, akıllı ,çalışkan seçilmiş çocuklarsınız ve istediğiniz yerlere yerleşeceğinize inanıyor ve dua ediyorum.Yolunuz açık,allah yardımcınız olsun.Bu arada sınıf öğretmeniniz İsmail Girgin beye de kendi adıma çok teşekkür ediyorum.İsmail bey siz gerçekten iyi bir öğretmen,eğitmen ,sırdaş oldunuz çocuklarımıza ve tabii diğer bütün öğretmenleri hepinize TEŞEKKÜRLER...



Gelelim pastamıza, keki normal pandispanya hamurunu kullanarak yaptım arasına ise çikolatalı ganaj kullandım süsleme çok başarılı olmasa da en azından çocuklar mutlu oldu.Eh tabii şeker hamurlu kurabiyeleri de beğenmiş benim kuzucuklar...

5 yorum:

  1. te$ekkür ederiz MeLike teyze hepimiz çok beqendik dipLomamız ve kepimiz de tamamLıyordu pastayı eLLerine saqLık
    SERAY SAÇAR 12-D
    (Edirne AnadoLu Öqretmen Lisesi)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim beğendiğinize çok sevindim,allah izin verirse daha güzellerini de yapıcam sizlere hepinize başarılar diliyor kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Melike ablacım,komşumcum,yazdıklarınla yaptıklarınla döktürmüşşün resmen.Selen ve ekibine başarılar diliyorum.Allah işlerini rast getirsin.Canay.

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş pasta ve kurabiyelerin eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. bizim için yaptığın bu harika pasta ve kurabiyeler için çok teşekkür ederiz Melike teyze. emin ol hepimiz çok beğendik,eline sağlık. yerken hepimizn yüzünde tatlı bir ifade vardı:)
    özge dk 12/d :)

    YanıtlaSil